Search
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

رای اعتماد شرکت های چندملیتی به بازار مصرف چین

آوریل 10, 2023
در بین المللی
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

نمایندگان برندهایی که در سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین (CICPE) حضور خواهند داشت، گفتند که مقیاس گسترده بازار مصرف چین، با ارقام اقتصادی پررونق و تعهد دولت چین به گشایش در سطوح بالاتر، همچنان جذابیت بزرگی برای شرکت‌های چندملیتی دارد.

پس از شرکت در اولین دور این نمایشگاه، «تیپستری»، یک شرکت مستقر در نیویورک که دارای برندهای «کوچ»، «کیت اسپید» و «استورات ویتزمن» است، تصمیم گرفت در آوریل 2022 دفتر مرکزی فروشگاه مسافرتی خود در چین را در های کو مرکز استان های نان، مستقر کند.

تا کنون این شرکت 9 فروشگاه معاف از مالیات و چهار فروشگاه خرده فروشی در های نان افتتاح کرده است.

مطالب پیشنهادی

چگونه تلگرام به کمک ارز دیجیتال ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرد؟

موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد

چارلی هو، مدیر ارشد فروشگاه مسافرتی شرکت تیپستری در های نان گفت: «این نمایشگاه پنجره مهمی برای برندهای سطح بالا به منظور تسریع در ورود و گسترش در بازار چین است. نمایشگاه فوق همچنین فرصت‌های جدیدی برای تقویت توسعه بازار جهانی ایجاد کرده است.»

هو افزود که بازار خرده‌فروشی گردشگری های نان دارای پتانسیل عظیم و انعطاف‌پذیری بالایی است و شرکت تیپستری به طرح‌بندی خود در بخش خرده‌فروشی مسافرتی های نان کاملاً اطمینان دارد.»

دیدگاه خوش بینانه شرکت تیپستری از چشم انداز خود در های نان نتیجه تلاش های بی وقفه چین برای پیشبرد گشایش در سطوح بالاتر است.

در سال 2020، چین یک طرح جامع برای تبدیل های نان به یک بندر تجاری آزاد با نفوذ و سطح بالا در سطح جهانی تا اواسط قرن منتشر کرد. از آن زمان، مجموعه ای از سیاست های مطلوب برای حمایت از توسعه بندر تجارت آزاد های نان (FTP)، از جمله تعرفه های صفر و تسهیل دسترسی به بازار و سرمایه گذاری خارجی صادر شده است.

بر اساس گزارش کار دولت استانی، این استان جزیره ای، که قصد دارد تا سال 2025 به یک مرکز گردشگری و مصرف بین المللی و تا سال 2035 به یک مقصد گردشگری و مصرف جهانی موثر تبدیل شود، در تلاش است تا تقاضای مصرف کننده را افزایش دهد و فروش خارج از کشور بدون عوارض گمرکی خود را به بیش از 80 میلیارد یوان (معادل حدود 11.6 میلیارد دلار آمریکا) در سال 2023 برساند.

توسعه شدید، همراه با بهینه سازی مداوم محیط کسب و کار در استان، بسیاری از شرکت های چندملیتی مانند تیپستری را جذب و تشویق کرده است تا گام های بلندی در های نان بردارند.

هو گفت: «ما قصد داریم در سه سال آینده بیش از 10 فروشگاه جدید خرده‌فروشی و معاف از مالیات افتتاح کنیم.»

«کاپال آپی»، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه مواد غذایی و نوشیدنی در اندونزی، امسال اولین حضور خود را در نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین خواهد داشت.

به گفته «ایندرا بودیجونو»، نماینده شرکت کاپال آپی، ساخت بندر تجارت آزاد های نان فرصتی نادر برای این شرکت به منظور گسترش تجارت خود در چین و آسیا اقیانوسیه در آینده فراهم می کند.

بودیجونو گفت که نسبت به همکاری های آتی بین کاپال آپی و مقامات محلی های نان در بسیاری از زمینه ها، از جمله ساخت کارخانه قهوه در این استان بسیار خوش بین است.

بیش از 3300 برند از 65 کشور و منطقه در سومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات مصرفی چین که قرار است روز دوشنبه افتتاح شود، شرکت خواهند کرد. مساحت نمایشگاه نسبت به دوره قبلی 20 درصد افزایش یافته و به 120 هزار متر مربع و بخش نمایشگاه بین المللی به 80 هزار متر مربع خواهد رسید.

ایتالیا، کشور افتخاری، با 147 برند در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت که مساحت کل نمایشگاهی در حدود 1775 متر مربع را پوشش می دهد.

«آلتاگاما»، یک بنیاد ایتالیایی برندهای لوکس، امسال 75 عضو خود از جمله خودروسازان «مازراتی» و «لامبورگینی» و شرکت معروف قهوه «ایلی کافه» را به نمایشگاه آورده است

استفانی لازارونی، مدیر کل آلتاگاما گفت: «نمایشگاه هاینان واقعاً یک فرصت بزرگ برای برندهای ما است و ما واقعاً می خواهیم از این مناسبت برای نشان دادن زیبایی شگفت انگیز برندهای خود استفاده کنیم.»

بنا به اعلام آلتاگاما، پایگاه مصرف کنندگان لوکس چین در حال رشد است و تا سال 2030 مقیاس آن از اروپا و ایالات متحده فراتر می رود و به بزرگترین بازار مصرف کالای لوکس جهان تبدیل می شود.

داده‌های آلتاگاما نشان می‌دهد که 33 درصد از محصولات لوکس برندهای عضو این مجموعه، توسط شهروندان چینی خریداری شده است که در سال 2019 به خارج از کشور سفر کرده‌اند. در طول همه‌گیری کرونا، در حالی که بازار جهانی کالاهای لوکس افت کرده بود، سهم سرزمین اصلی چین تقریباً دو برابر شد، زیرا مصرف‌کنندگان چینی به طور فزاینده‌ای در داخل کشور خرید می‌کردند.

لازارونی گفت: «رشدی که در چین دیدیم فرصتی منحصر به فرد است که تاکنون در کشورهای دیگر شاهد آن نبوده‌ایم.»

وی افزود: «برای برندهای ما بسیار مهم است که روابط قوی‌تری با چین شروع کنند.»

مطالب مرتبط

چگونه تلگرام به کمک ارز دیجیتال ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرد؟
بین المللی

چگونه تلگرام به کمک ارز دیجیتال ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرد؟

نوامبر 30, 2024
موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد
بین المللی

موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد

می 9, 2023
راه رسیدن به قله موفیقت در کسب وکار با  دکتر داوود  ذوالقدر
اجتماعی

راه رسیدن به قله موفیقت در کسب وکار با دکتر داوود ذوالقدر

می 8, 2023
موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد
بین المللی

موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد

می 7, 2023
دیدار مدیر عامل موسسه بين المللي سفيران صلح  با رئیس‌جمهور قبرس شمالی
بین المللی

دیدار مدیر عامل موسسه بين المللي سفيران صلح با رئیس‌جمهور قبرس شمالی

می 6, 2023
تاکیدات وزیر صمت مبنی بر شفافیت سازی
اقتصادی

تاکیدات وزیر صمت مبنی بر شفافیت سازی

آوریل 30, 2023

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =

پربازدیدترین ها

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

می 11, 2025

انتخاب سردبیر

پروژه فریب افکار عمومی در شب انتخابات

پروژه فریب افکار عمومی در شب انتخابات

می 20, 2021
افزایش اعتماد به نظام مالیاتی با نشان دار کردن مالیات

افزایش اعتماد به نظام مالیاتی با نشان دار کردن مالیات

نوامبر 26, 2024
دوبله طنز ؛ استفاده آمریکا از ربات‌های مجازی برای تحریک انقلاب رنگی

دوبله طنز ؛ استفاده آمریکا از ربات‌های مجازی برای تحریک انقلاب رنگی

ژانویه 4, 2023
شمال غرب چین؛ موتور محرکه جدید و متمایز رشد اقتصادی

شمال غرب چین؛ موتور محرکه جدید و متمایز رشد اقتصادی

دسامبر 29, 2022
لینک ها: | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | دکمه ساز | آیگاز | چوبیجات | شالرنگی | شیشه ها | پیلمیکر | تیبل اندچیر | پزشک | خرماها | گریس | ماهیپروری | طوطیبازار | میبدکاشی | جوورلیتهرانیان | آیروفرشیها | کروپیاز | زیراندازکده | تهرانچیلر | سریالسو | پیکنیک کو | پرنیانپوشان | پرسلانا | امارزیرانداز | Arad Branding

مردم حق‌ دارند از طریق اطلاعات دقیق و جامع به تصویری عینی از واقعیت دست یابند و آرای خود را آزادانه از طریق رسانه ‌های گوناگون فرهنگ و ارتباطات بیان کنند.

ارتباط با ما

  • ادرس ایمیل : didenews@gmail.com

لینک های مفید :

  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما

میزان علاقه مندی ها :

اخبار اقتصادی 79%
اخبار ورزشی 86%
اخبار هنری 42%
اخبار فرهنگی 64%
اخبار گردشگری 95%