Search
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
نقش برجسته بهسازان ملت در مشتری مداری بانک ملت(+فیلم)

نقش برجسته بهسازان ملت در مشتری مداری بانک ملت(+فیلم)

جولای 10, 2023
در اقتصادی
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

مدیرعامل بهسازان ملت از نقش آفرینی در ارایه خدمات به مشتریان بانک ملت خبرداد.

به گزارش دیده نیوز به نقل از پول نیوز، محمد صادقی از همبستگی بهسازان با بانک ملت خبرداد و گفت: اگر بخواهیم درباره شرکت بهسازان صحبت کنیم، نام جدایی از بانک ملت نیست و اگر از بانک ملت بخواهیم صحبت کنیم، بدون بهسازان معنی متفاوتی داشته و دارد.

مطالب پیشنهادی

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

وی با تاکید بر اینکه درهم‌تنیدگی زیادی میان شرکت بهسازان و بانک وجود دارد گفت: رشد بهسازان حاصل حمایت‌های مطلق بانک ملت بوده و شرکت بهسازان نیز تمام تلاش خودش را می‌کند تا بانک ملت بهترین سرویس‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

مدیرعامل بهسازان ملت با یادآوری اینکه شرکت بهسازان از سال ۱۳۷۳ تأسیس شده و قدمتی ۲۹ دارد گفت: شرکت بهسازان ملت سه دوره متفاوت را گذرانده که یک دوره از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۸ بوده که دوره تأسیس شرکت است و فعالیت خاصی درون شرکت اتفاق نمی‌افتاد و کار‌های معمول را شرکت انجام می‌داد.

وی با اعلام اینکه از سال ۱۳۷۸ شرکت بهسازان ملت به دنبال سامانه‌ای به نام سنجش رفت گفت: اولین فعالیت نرم‌افزاری جدی شرکت بهسازان ملت با محصول سنجش آغاز شد که باعث ایجاد شاکله و هویت برای شرکت شد.

صادقی با اعلام اینکه فعالیت با محصول سنجش باعث شد تا مدیرعامل و مدیران وقت شرکت بهسازان ملت، استراتژی بلندمدتی را در قالب جهشی که مبتنی بر فناوری است برای شرکت تدوین کنند گفت: این برنامه از سال ۱۳۸۰ شروع شده و از سال ۱۳۸۱ به‌صورت جدی از شرکت بهسازان ملت درخواست شده که این استراتژی را عملیاتی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بانک ملت بر محور آی. تی بوده گفت: بانک ملت تمرکز خود را بر این گذاشته تا سرویس‌های خوب و مناسبی در حوزه آی. تی به مشتریان خود ارائه دهد و حمایت‌های خیلی خوبی هم از شرکت بهسازان ملت داشته است.

مدیرعامل بهسازان ملت با اعلام اینکه شرکت توانسته همراه با سایر رقبا و حتی جلوتر از باقی رقبا، سرویس‌های خیلی خوبی ارائه دهد گفت: از سال ۱۳۸۳ شروع فعالیت شرکت بهسازان ملت با سامانه جام یا سیستم جاری بوده که محصولات را تکمیل کردند و این محصولات در طی زمان بزرگ‌تر شد.

وی از استراتژی ویژه بانک ملت در قبال مشتریان خبر داد و گفت: استراتژی بانک ملت که شاید خیلی از بانک‌ها به آن خیلی توجه نداشتند، این بوده که نگاهش از ابتدا به مشتری بوده، اینکه نیاز مشتری چیست تا بر اساس نیاز مشتری خدمات ارائه بدهم.

صادقی با یادآوری اینکه از ابتدا که بررسی کنیم، همکاری بانک ملت با وزارت نفت، پالایشگاه‌ها، وزارت صمت، وزارت جهادکشاورزی و… بوده گفت: پروژه‌های مختلف یا هر جایی که پروژه ملی مطرح می‌شد، بانک ملت تمام‌قد حضور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای انجام پروژه ها، بازوی اجرایی بانک ملت، اقدامات شرکت بهسازان ملت بوده گفت: شرکت بهسازان ملت هر چیزی که از آن انتظار داشتند را پیاده‌سازی کرده و به مرحله اجرا درآورد.

مدیرعامل بهسازان ملت با تاکید بر اینکه هم بانک ملت و بهسازان ملت فراز و نشیب‌های بسیاری داشته گفت: یک جا‌هایی خیلی جلوتر از بازار بودیم، یک جا‌هایی همراه بازار حرکت کردیم و یک جا‌هایی عقب افتادیم؛ ولی خوشبختانه با رویکرد‌های خوبی که اتخاذ شد، راکد نماندیم.

وی با اعلام اینکه بهسازان اکنون در یک دوره گذار است گفت: نگاهمان را باید نسبت سرویس‌هایی که داشتیم، سرویس‌هایی که می‌خواهیم ارائه بدهیم و نوع تأمین نیاز‌های مشتریان، تغییر بدهیم، زیرا مشتریان بانک‌ها همان مشتری ده سال پیش بانک نیستند.

صادقی با تاکید بر اینکه بهسازان همکاری خود را تازه با بانک ملت آغاز نکرده گفت: شرکت بهسازان به‌عنوان هسته ارائه خدمت به شرکت‌های همکار مانند شرکت شقایق، شرکت یاس و شرکت به پرداخت ملت است، این‌ها شرکت‌هایی هستند که هر کدام به‌اندازه کافی شناخته شده هستند.

وی افزود: تلاش بهسازان ملت این بوده چیزی که این شرکت‌ها نیاز دارند به آن‌ها ارائه بدهیم تا آن‌ها به مشتریان خود خدمات مناسبی ارائه دهند و موجب رضایت مشتریان شوند.

مدیرعامل بهسازان ملت با اشاره به اینکه در کنار خدمات متنوع، توانستیم سیستم‌ها و سامانه‎‌هایی که خود بانک برای پاسخگویی به نیاز مشتریان نیاز داشته را ایجاد کنیم گفت: از سوی دیگر توانستیم مجموعه سرویس‌هایی که مجموعه شرکت‌های همکار نیاز داشتند را ارائه بدهیم و از بازار عقب نیفتیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد بهسازان ملت این است که از تولید محصول عبور کرده و به سمت ارائه سرویس حرکت کند گفت: از طرف دیگر پلتفرم‌هایی ایجاد شود که با آن محصولات بانکی و کسب‌وکاری تولید شود.

صادقی با تاکید بر اینکه در این حوزه هم نگاه بهسازان ملت این است که از دیتای ارزشمند بانک ملت که بی‌بدیل است، استفاده کند گفت: بانک ملت به‌عنوان بانکی شناخته می‌شود که مشتریان کسب‌وکاری زیادی را دارد و تقریباً هر کسب کاری که می‌خواسته شروعی جدی داشته باشد، از بانک ملت خدمات می‌گیرد.

برچسب: بانک ملتبه پرداخت ملتبهسازان ملتپالایشگاهوزارت صمت

مطالب مرتبط

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود
اقتصادی

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

می 11, 2025
قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟
اقتصادی

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

آوریل 30, 2025
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد
اقتصادی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد

آوریل 16, 2025
بندر چابهار
اقتصادی

ضرورت تعامل شهر و بندر چابهار جهت نقش‌آفرینی در سطح ملی و بین‌المللی

فوریه 23, 2025
پروژه آزادراه تبریز-مرند
اقتصادی

افتتاح بخشی از پروژه آزادراه تبریز-مرند

فوریه 5, 2025
سرمایه‌گذار بخش خصوصی
اقتصادی

سرمایه‌گذار بخش خصوصی یک الگو یا یک مایه عبرت

فوریه 4, 2025

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =

پربازدیدترین ها

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

می 11, 2025

انتخاب سردبیر

برگزاری کلاسهای توانمند سازی و کشف استعداد در مرکز «باغچه حواس» باب الرضای تهران

برگزاری کلاسهای توانمند سازی و کشف استعداد در مرکز «باغچه حواس» باب الرضای تهران

ژانویه 19, 2023
“دختران فرهنگیِ مجرد” بالای ۳۵ سال، واجد شرایط دریافت مسکن هستند/ پرداخت تمام هزینه‌های درمان معلمان مبتلا به کرونا

“دختران فرهنگیِ مجرد” بالای ۳۵ سال، واجد شرایط دریافت مسکن هستند/ پرداخت تمام هزینه‌های درمان معلمان مبتلا به کرونا

مارس 28, 2021
العالم: حکم آزادی شیخ زکزاکی و همسرش صادر شد

العالم: حکم آزادی شیخ زکزاکی و همسرش صادر شد

جولای 28, 2021
نماینده ستاد امر به معروف و نهی  از منکر کشور حجت الاسلام مهدی دهقان با حضور در دیار کریمان و پاسداران حریم ایران

نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور حجت الاسلام مهدی دهقان با حضور در دیار کریمان و پاسداران حریم ایران

آگوست 17, 2021
لینک ها: | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | دکمه ساز | آیگاز | چوبیجات | شالرنگی | شیشه ها | پیلمیکر | تیبل اندچیر | پزشک | خرماها | گریس | ماهیپروری | طوطیبازار | میبدکاشی | جوورلیتهرانیان | آیروفرشیها | کروپیاز | زیراندازکده | تهرانچیلر | سریالسو | پیکنیک کو | پرنیانپوشان | پرسلانا | امارزیرانداز | Arad Branding

مردم حق‌ دارند از طریق اطلاعات دقیق و جامع به تصویری عینی از واقعیت دست یابند و آرای خود را آزادانه از طریق رسانه ‌های گوناگون فرهنگ و ارتباطات بیان کنند.

ارتباط با ما

  • ادرس ایمیل : didenews@gmail.com

لینک های مفید :

  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما

میزان علاقه مندی ها :

اخبار اقتصادی 79%
اخبار ورزشی 86%
اخبار هنری 42%
اخبار فرهنگی 64%
اخبار گردشگری 95%