Search
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
قدردانی از افتخار آفرینی در دستور کار بیمه کوثر

قدردانی از افتخار آفرینی در دستور کار بیمه کوثر

اکتبر 12, 2023
در اقتصادی
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

مدیرعامل بیمه کوثر در همایش مشهد از ثبت ۶۷ هزار میلیارد حق بیمه در شش ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ خبرداد و بر قدردانی از افتخار آفرینی مدیران و کارکنان تاکید کرد.

به گزارش دیده نیوز به نقل از پول نیوز، عملکرد مثبت و موثر یک دستگاه، سازمان، اداره، شرکت یا هر بنگاه اقتصادی، باعث سربلندی تک تک کارکنان به ویژه مدیران است. بی شک مدیریت نقش ویژه‌ای در موفقیت یک بنگاه اقتصادی دارد. برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی، تعامل، همکاری، همدلی و بسیاری گزینه‌های دیگر می‌تواند دلایل گسترده موفقیت باشد.

مطالب پیشنهادی

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

تاثیر قدردانی

آنچه باعث می‌شود یک بنگاه اقتصادی در ریل موفقیت با سرعت و حرکت کند، ارتباط نزدیک مدیریت با کارکنان و قدر شناسی است. هنگامی که مدیر یک مجموعه نسبت به کارکنان حس قدرشناسی داشته باشد و این قدردانی را به روش‌های گوناگون ارایه دهد، کارکنان با دلسوزی و تعهد بیشتری نسبت به انجام امور حرکت می‌کنند.

قدردانی با رویکرد معنوی

یکی از بنگاه‌های اقتصادی که موفقیت‌های چشمگیری را طی می‌کند، شرکت بیمه کوثر است. بیمه کوثر مسیر توسعه را در قالب برنامه ریزی و زمان بندی تعریف کرده و این مسیر بخوبی طی شده، اما نقش کارکنان در این موفقیت غیر قابل انکار است. از آنجا که مدیریت بیمه کوثر درک درستی از تلاش‌های کارکنان دارد و برای موفقیت‌های آینده به نقش آفرینی کارکنان امید دارد و مهمتر اینکه به قدرشناسی اعتقاد دارد و از تاثیر قدرشناسی در استمرار این موفقیت بخوبی آگاهی دارد، همایش سالانه مدیران بیمه کوثر را با حضور علی استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی در مشهد برگزار کرد تا این قدردانی رنگ و بوی معنوی داشته باشد.

رکورد شکنی در حق بیمه

ابوالفضل آقادادی که به همراه معاونین و مدیران ستادی و استانی شرکت بیمه کوثر در این همایش حضور داشت، دستاورد‌های بیمه کوثر در حوزه فروش و سرمایه گذاری را تشریح کرد و گفت: ثبت ۶۷ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در شش ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ توسط بیمه کوثر، نویدبخش عملکرد درخشان در ماه‌های پیش رو است. مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه تحقق برنامه تدوین شده برای سال ۱۴۰۲ نیازمند سعی و تلاش مضاعف کارکنان و شبکه فروش سراسر کشور است، بر بکارگیری ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک تاکید کرد.

درک درست از فناوری

در شرایطی که جهان بسوی استفاده از فناوری‌های نوین گام بر می‌دارد، شرکت‌های بیمه نیز باید از این ظرفیت استفاده کنند. بی شک هر بنگاه اقتصادی به ویژه شرکت‌هایی همچون بیمه که در زمینه خدمات فعالیت می‌کنند، باید شرایط خدمت رسانی به مشتریان را بیش از پیش تسهیل کنند، تفکری که بیمه کوثر به آن اعتقاد کامل دارد و با تمام توان بسوی آن گام بر می‌دارد. در این زمینه آقادادی تاکید ویژه‌ای بر ارائه خدمات در بستر فناوری‌های نوین داشت و گفت: در این بخش همواره می‌بایست شاهد معرفی طرح‌های نو و ایده‌های خلاقانه باشیم، زیرا ارائه خدمات در بستر نوآورانه زمینه ساز تحقق رضایتمندی مشتریان و افزایش سودآوری به عنوان اهداف عالی بیمه کوثر است. مدیرعامل بیمه کوثر تاکید کرد: با توجه به سرعت پیشرفت فناوری در همه حوزه ها، ضروری است بیمه کوثر با شتاب بالایی به دنبال توسعه خدمات بیمه‌ای منطبق بر آخرین دستاورد‌های تکنولوژی روز باشد.

افزایش سطح علمی

یکی از مهمترین مواردی که باعث رونق و توسعه یک بنگاه اقتصادی می‌شود، داشتن کارکنانی آگاه و توانمند است. نیروی کار در تمامی بخش‌ها از مدیر تا زیر مجموعه‌های دیگر، باید نسبت به مسایل روز آگاهی داشته باشد تا مجموعه بتواند در مسیر خود پیش برود، رویکردی که مدیرعامل بیمه کوثر به آن اعتقاد کامل دارد، به نوعی که آقادادی خطاب به کارکنان گفت: معاونین و مدیران بیمه کوثر به صورت مستمر بایستی در پی افزایش سطح علمی خود باشند و کارکنان زیرمجموعه خود را هم به بهره مندی از آموزش‌های روز به منظور آشنایی با آخرین یافته‌های علمی در حوزه بیمه تشویق کنند. وی ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش کارکنان و شبکه فروش روند مثبت عملکردی بیمه کوثر ادامه دار باشد که شرکت در راستای عمل به شعار “کوثر، خیر کثیر” بتواند موفق عمل نماید.

مهر تایید بر همایش

عملکرد یک مجموعه زمانی بیشتر خودنمایی می‌کند، که مورد توجه دیگران به ویژه مدیران مرتبط باشد. بیمه کوثر نیز با دعوت از رییس کل بیمه مرکزی، توانمندی خود را به مدیریت ارشد بیمه عرضه کرد. بیمه کوثر تریبون همایش را در اختیار علی استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی قرار داد تا نظرات عالی‌ترین مدیر بیمه ای، زینت بخش همایش باشد. استادهاشمی نیز نیروی انسانی را به عنوان سرمایه و دارایی شرکت توصیف کرد و گفت: تکریم و آموزش نیروی انسانی و شبکه فروش یک امر ضروری است. رییس کل بیمه مرکزی بر اثرات مثبت رسیدگی به معیشت کارکنان و شبکه فروش در عملکرد شرکت تاکید کرد و گفت: آموزش کارکنان و نمایندگان و بهره مندی از علم روز، موضوع بسیار اساسی است و باید در صنعت بیمه مورد توجه شرکت‌ها قرار گیرد.

برچسب: ابوالفضل آقادادیبیمه کوثربیمه مرکزیحق بیمهکورش شرفشاهی

مطالب مرتبط

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود
اقتصادی

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

می 11, 2025
قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟
اقتصادی

قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

آوریل 30, 2025
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد
اقتصادی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اهم برنامه های حوزه اقتصادی در سال سرمایه گذاری برای تولید را اعلام کرد

آوریل 16, 2025
بندر چابهار
اقتصادی

ضرورت تعامل شهر و بندر چابهار جهت نقش‌آفرینی در سطح ملی و بین‌المللی

فوریه 23, 2025
پروژه آزادراه تبریز-مرند
اقتصادی

افتتاح بخشی از پروژه آزادراه تبریز-مرند

فوریه 5, 2025
سرمایه‌گذار بخش خصوصی
اقتصادی

سرمایه‌گذار بخش خصوصی یک الگو یا یک مایه عبرت

فوریه 4, 2025

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =

پربازدیدترین ها

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

می 11, 2025

انتخاب سردبیر

بانوی جوان با صدها تجربه موفق در عملیات بازاریابی، فروش و تبلیغات و برندسازی

بانوی جوان با صدها تجربه موفق در عملیات بازاریابی، فروش و تبلیغات و برندسازی

می 8, 2024
رکورد تولید واحد بریکت سازی (+فیلم)

رکورد تولید واحد بریکت سازی (+فیلم)

می 9, 2023
برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده نخستین مسابقه نقاشی نوجوانان ایران و چین در تهران

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده نخستین مسابقه نقاشی نوجوانان ایران و چین در تهران

ژانویه 5, 2023
حکمرانی سایبری ما باید به سبک دکترین ایرانی-اسلامی باشد / حمایت از افکار عمومی در کشور ما از اهمیت بیشتری برخوردار است

حکمرانی سایبری ما باید به سبک دکترین ایرانی-اسلامی باشد / حمایت از افکار عمومی در کشور ما از اهمیت بیشتری برخوردار است

آگوست 11, 2021
لینک ها: | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | دکمه ساز | آیگاز | چوبیجات | شالرنگی | شیشه ها | پیلمیکر | تیبل اندچیر | پزشک | خرماها | گریس | ماهیپروری | طوطیبازار | میبدکاشی | جوورلیتهرانیان | آیروفرشیها | کروپیاز | زیراندازکده | تهرانچیلر | سریالسو | پیکنیک کو | پرنیانپوشان | پرسلانا | امارزیرانداز | Arad Branding

مردم حق‌ دارند از طریق اطلاعات دقیق و جامع به تصویری عینی از واقعیت دست یابند و آرای خود را آزادانه از طریق رسانه ‌های گوناگون فرهنگ و ارتباطات بیان کنند.

ارتباط با ما

  • ادرس ایمیل : didenews@gmail.com

لینک های مفید :

  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما

میزان علاقه مندی ها :

اخبار اقتصادی 79%
اخبار ورزشی 86%
اخبار هنری 42%
اخبار فرهنگی 64%
اخبار گردشگری 95%