Search
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین؛ انعکاس اعتماد به بازار چین

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین؛ انعکاس اعتماد به بازار چین

آوریل 6, 2023
در بین المللی
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین قرار است در مساحت 120 هزار متر مربع که نسبت به دوره گذشته افزایش 20 درصدی دارد، برگزار شود.

در مجموع بیش از سه هزار و 100 برند مصرفی از 65 کشور و منطقه در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و انتظار می‌رود بیش از 50 هزار خریدار و بازدیدکننده حرفه‌ای وارد نمایشگاه شوند و بیش از 300 هزار نفر از این رویداد بازدید کنند.

مطالب پیشنهادی

چگونه تلگرام به کمک ارز دیجیتال ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرد؟

موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین قرار است به زودی افتتاح شود، رویدادی که توجه فراوانی را در داخل و خارج به خود جلب کرده است.

نمایشگاه امسال در مقایسه با دوره‌های قبلی از لحاظ شمار کشورهای شرکت‌کننده، برندها و خریداران همگی افزایش یافته که نشان دهنده پویایی قدرتمند توسعه اقتصادی چین و ذهنیت باز اصرار بر توسعه سیاست گشایش است.

استان «هاینان» با بهره گیری از فرصت نمایشگاه کالاهای مصرفی به خلق دور جدیدی از گشایش سطح بالا در چین ادامه خواهد داد و تدریجا یک نظام سیاستی بندر تجارت آزاد را می‌سازد، به ارتقاء ادغام و نوآوری نهادینه ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند به فرصتی جدید برای سیاست گشایش چین به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی در این منطقه جذاب تجاری تبدیل شود.

« کالاهای مصرفی » از «مصرف» وام گرفته و مصرف طبیعتا بزرگترین نقطه توجه است و از اولویت بالایی برخورد است.

نمایشگاه کالاهای مصرفی امسال یک کنفرانس مطبوعاتی با موضوع «نخستین شوی مد مصرف» را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود بیش از 300 برند بیش از هزار محصول جدید خود را رونمایی کنند؛ بیش از 100 فعالیت از جمله نشست‌های موضوعی، نشست‌های معرفی محصولات،‌ نشست‌های آشنایی و سمینارها برگزار خواهد شد.

همچنین بیش از 60 گزارش معتبر مانند گزارش‌های دقیق مصرف و کتاب‌های سفید روند مصرف به منظور ارتقاء تاثیر گذاری و نفوذ این نمایشگاه، رونمایی خواهند شد.

لازم به ذکر است که چین به بزرگترین صادرکننده کالاهای تجاری در جهان تبدیل شده و یک کشور قدرتمند تجاری نه فقط به معنای یک صادرکننده قدرتمند بلکه به معنای یک واردکننده قوی نیز هست.

چین در مرحله بعد با بهبود مداوم استانداردهای زندگی مردم، پیشبرد پایدار شهری سازی جدید و توسعه تدریجی گروه با درآمد متوسط جامعه، روند رشد پایدار واردات کالاهای مصرف کننده را حفظ می‌کند و به این ترتیب توان وارداتی خود را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

نمایشگاه کالاهای مصرفی به عنوان یک ویترین جهانی و سکوی تجاری برای محصولات مصرفی، بازارهای داخلی و بین‌المللی را به هم پیوند می‌دهد، این فرصت را در اختیار شرکت‌های سراسر جهان قرار می‌دهد تا با بازار چین شریک شوند و همچنین پلی برای فروش محصولات مصرفی از چین و دیگر کشورها به بقیه نقاط جهان می‌سازد.

به این دلیل برگزاری نمایشگاه کالاهای مصرفی چین نشان دهنده عزم راسخ چین برای ارتقاء سیاست گشایش سطح بالا، به اشتراک گذاردن فرصت‌های بازار بزرگ چین با جهان و تزریق انگیزه و نیرو برای احیای اقتصادی جهان است.

موفقیت‌های توسعه اقتصادی چین بر اساس شرایطی باز محقق شده و این کشور با نگاهی به آینده باید توسعه اقتصادی کیفیت بالای خود را تحت شرایطی بازتر انجام دهد. به عبارت بهتر درهای باز چین نه تنها بسته نخواهند شد بلکه گشوده‌تر نیز می‌شوند. این فقط یک تعهد قاطعانه نیست بلکه یک اقدام عملی و کاربردی هست.

واردات کالاهای مصرفی چین در سال 2022 به 1.93 تریلیون یوان رسید یعنی بیش از دو برابر میزان سال 2012 که معادل 11 درصد کل واردات نیز بود. همچنین واردات محصولات فرامرزی تجارت الکترونیک به 560 میلیارد یوان رسید که در مقایسه با سال قبل آن افزایش 4.9 درصدی را به ثبت رساند.

با نگاهی طولانی‌مدت‌تر به آینده از زاویه این نمایشگاه کالاهای مصرفی، چین به توسعه سیاست گشایش خود در تمامی ابعاد ادامه خواهد داد و فرصت‌های جدیدی با توسعه جدید خود در اختیار جهان قرار می‌دهد.

بنا بر این انتظار داریم نمایشگاه کالاهای مصرفی امسال به یک جشنواره مصرفی هیجان انگیزتر تبدیل شود، نقاط رشد و ظرفیت‌های جدید را نشان دهد، نقش مصرف در چرخه اقتصادی پویا را تبیین نماید و انگیزه بیشتری به احیاء و رشد اقتصاد جهان تزریق کند.

مطالب مرتبط

چگونه تلگرام به کمک ارز دیجیتال ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرد؟
بین المللی

چگونه تلگرام به کمک ارز دیجیتال ۵۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرد؟

نوامبر 30, 2024
موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد
بین المللی

موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد

می 9, 2023
راه رسیدن به قله موفیقت در کسب وکار با  دکتر داوود  ذوالقدر
اجتماعی

راه رسیدن به قله موفیقت در کسب وکار با دکتر داوود ذوالقدر

می 8, 2023
موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد
بین المللی

موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد

می 7, 2023
دیدار مدیر عامل موسسه بين المللي سفيران صلح  با رئیس‌جمهور قبرس شمالی
بین المللی

دیدار مدیر عامل موسسه بين المللي سفيران صلح با رئیس‌جمهور قبرس شمالی

می 6, 2023
تاکیدات وزیر صمت مبنی بر شفافیت سازی
اقتصادی

تاکیدات وزیر صمت مبنی بر شفافیت سازی

آوریل 30, 2023

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =

پربازدیدترین ها

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود

می 11, 2025

انتخاب سردبیر

اسرائیل و مقاومت در مرحله بعد از «شمشیر قدس»/ ۵ شاخص نابودی بازدارندگی صهیونیست‌ها مقابل غزه

اسرائیل و مقاومت در مرحله بعد از «شمشیر قدس»/ ۵ شاخص نابودی بازدارندگی صهیونیست‌ها مقابل غزه

سپتامبر 26, 2021
سازمان هواپیمایی: تشدید برخورد با ایرلاین‌ها اجحاف در حق مردم است

سازمان هواپیمایی: تشدید برخورد با ایرلاین‌ها اجحاف در حق مردم است

جولای 25, 2021
طراحی ابزار جدید Snipping Tool مایکروسافت برای ویندوز ۱۱

طراحی ابزار جدید Snipping Tool مایکروسافت برای ویندوز ۱۱

آگوست 9, 2021
تفاهمنامه آغاز به کار، اولین کارگاه تخصصی NFT فرش و تابلو فرش دستبافت کشور

تفاهمنامه آغاز به کار، اولین کارگاه تخصصی NFT فرش و تابلو فرش دستبافت کشور

جولای 26, 2023
لینک ها: | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | دکمه ساز | آیگاز | چوبیجات | شالرنگی | شیشه ها | پیلمیکر | تیبل اندچیر | پزشک | خرماها | گریس | ماهیپروری | طوطیبازار | میبدکاشی | جوورلیتهرانیان | آیروفرشیها | کروپیاز | زیراندازکده | تهرانچیلر | سریالسو | پیکنیک کو | پرنیانپوشان | پرسلانا | امارزیرانداز | Arad Branding

مردم حق‌ دارند از طریق اطلاعات دقیق و جامع به تصویری عینی از واقعیت دست یابند و آرای خود را آزادانه از طریق رسانه ‌های گوناگون فرهنگ و ارتباطات بیان کنند.

ارتباط با ما

  • ادرس ایمیل : didenews@gmail.com

لینک های مفید :

  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما

میزان علاقه مندی ها :

اخبار اقتصادی 79%
اخبار ورزشی 86%
اخبار هنری 42%
اخبار فرهنگی 64%
اخبار گردشگری 95%